2024. április 17-19. |
ECNAIS közgyűlés. Building and maintaining identity in educational organizations in a rapidly changing world – Az identitás megteremtése és fenntartása az oktatási szervezetekben egy gyorsan változó világban |
Szófia, Bulgária |
2024. április 16-17. |
Schools as learning institutions – European Social Partners in Education promoting effective quality and innovation management models in the education sector in a post Covid-19 era – Az iskola mint tanulási intézmény – Európai szociális partnerek az oktatásban A hatékony minőség- és innovációmenedzsment modellek előmozdítása az oktatási ágazatban a Covid-19 utáni korszakban – EFEE Peer Learning (3.)* |
Budapest, Magyarország |
2024. április 8-9. |
Effective School Management in Twin Transition – Evolution of Teachers Working Time due to the Green and Digital Transitions – Education Employers Capacity Building Project – Pedagógusok munkaidejének alakulása a zöld és a digitális átállás során – Oktatási munkaadók kapacitásépítő projektje – EFEE Peer Learning (3.)* |
Ljubljana, Szlovénia |
2024. február 20-21 |
TeacherEd: Capacity building of education employers through the promotion of teacher induction (programme) – EFEE Peer Learning (1.)* |
Porto, Portugália |
2023. november 28-29. |
Schools as learning institutions – European Social Partners in Education promoting effective quality and innovation management models in the education sector in a post Covid-19 era – Az iskola mint tanulási intézmény – Európai szociális partnerek az oktatásban A hatékony minőség- és innovációmenedzsment modellek előmozdítása az oktatási ágazatban a Covid-19 utáni korszakban – EFEE Peer Learning (2.)* |
Budva, Montenegro |
2023. november 16-17. |
European Social Partners in Education Promoting environmental sustainability in school learning, teaching and management – Európai társadalmi partnerek az oktatásban – A környezeti fenntarthatóság előmozdítása az iskolai tanulásban, tanításban és irányításban – EFEE zárókonferencia* |
Brüsszel, Belgium |
2023. november 15-17. |
School leadership and school management in independent schools – Iskolavezetés és iskolamenedzsment a független iskolákban – ECNAIS szeminárium, |
Buadpest |
2023. október 16-17. |
Effective School Management in Twin Transition – Evolution of Teachers Working Time due to the Green and Digital Transitions – Education Employers Capacity Building Project – – Hatékony iskolavezetés – Pedagógusok munkaidejének alakulása a zöld és a digitális átállás során – Oktatási munkaadók kapacitásépítő projektje – EFEE Peer Learning (2.)* |
Larnaka, Ciprus |
2023. október 3-4. |
Schools as learning institutions – European Social Partners in Education promoting effective quality and innovation management models in the education sector in a post Covid-19 era – – Az iskola mint tanulási intézmény – Európai szociális partnerek az oktatásban A hatékony minőség- és innovációmenedzsment modellek előmozdítása az oktatási ágazatban a Covid-19 utáni korszakban – EFEE Peer Learning (1.)* |
Madrid, Spanyolország |
2023. május 23-24 |
Effective School Management in Twin Transition – Evolution of Teachers Working Time due to the Green and Digital Transitions – Education Employers Capacity Building Project – Hatékony iskolavezetés – Pedagógusok munkaidejének alakulása a zöld és a digitális átállás során – Oktatási munkaadók kapacitásépítő projektje – EFEE Peer Learning (1.)* |
Dublin, Írország |
2023. április 26-27. |
Innovation4Education: Strengthening the capacity of European education employers through innovation in education institutions in a post-Covid-19 era” – Az európai oktatási munkaadók kapacitásának erősítése az oktatási intézmények innovációján keresztül a Covid-19 utáni korszakban – EFEE Peer learning* |
Oslo, Norvégia |
2023. április 21-23. |
ECNAIS közgyűlés, Promoting Democracy and Civic Engagement. Student Debate + Civic Engagement – Diákvita verseny + polgári szerepvállalás |
Lisszabon, Portugália |
2023. január 30-31. |
Towards a Framework of Action on the Attractiveness of the Teaching Profession through effective Social Dialogue in Education – Tanítás vonzóvá tétele – EFEE Zárókonferencia* |
Varsó, Lengyelország |
2022. október 19-20. |
European Social Partners in Education Promoting environmental sustainability in school learning, teaching and management – Fenntarthatóság a tanulásban, tanításban és menedzsmentben – EFEE szeminárium* |
Varsó, Lengyelország |
2022. december 13-14. |
EFEE Közgyűlés |
Brüsszel, Belgium |
2022. szeptember.14-15. |
Towards a Framework of Action on the Attractiveness of the Teaching Profession through effective Social Dialogue in Education – Tanítás vonzóvá tétele – EFEE szeminárium* |
Riga, Lettország |